Introductie
Spotta is dé online shoppinghulp die jou helpt bij het makkelijk verkrijgen van voordeel en inspiratie die voor jou relevant is. Dit doen zij d.m.v. folderpakketten, losse huis-aan-huis folders, een app en via de website.
Aanleiding
Spotta biedt ieder jaar hun klant(en) voor wie zij de folder verspreiding doen een eindejaarsgeschenk. Dit jaar won vandenbusken de pitch en was het aan ons de schone taak om een passend eindejaarsgeschenk te bedenken.
Briefing
Bedenk een passend concept voor een eindejaarsgeschenk die de aandacht trekt.
Randvoorwaarden
Het moet een mailpack worden, die bij wijs van spreken via de brievenbus te versturen is. Ook moet het een incentive bevatten, die de zogeheten ‘return of investment’ zal uitdragen.
Doelstelling
Primaire doelstelling: de creatieve mogelijkheden van Spotta uitlichten. Secundaire doelstelling: loyaliteit creëren bij de eindklant(en) van Spotta. Tertiaire doelstelling: het eindejaarsgeschenk niet in de tombola laten eindigen.
Insights
Spotta wilt ‘knallend’ het jaar afsluiten en het nieuwe jaar inluiden.
Concept
The ‘Spottafy’ Mailpack
Rationale
Met Spotta ga je knallend het nieuwe jaar in, dankzij de gepersonaliseerde cardboard speakers en het €10 ‘Spottafy’ tegoed, waarin je dus voor 1 maand (extra) Spotify Premium gebruiker kunt zijn. Ook heeft Spotta een passende playlist samengesteld om jou nét even dat beetje extra energie te kunnen geven.
26 december 2016
Concept