MWUA | Blasterjaxx: DJ MAG Campaign 2017
blasterjaxx,dj,mag,campaign,2017
22958
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22958,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
 

Blasterjaxx: DJ MAG Campaign 2018

Blasterjaxx is een DJ-duo waar ik sinds 2013 nog regelmatig voor design. Zij staan tot dusver al een aantal jaren in de felbegeerde ‘DJ MAG Top 100′. De DJ MAG is een platform die wereldwijde allure heeft, namelijk vanwege het feit dat zij jaarlijks een poll uitbrengen van de Top 100 meest populaire DJ’s ter wereld. Een plaats in de ranking betekent dat je als DJ veel vaker en sneller geboekt zal worden, dan DJ’s die niet in de lijst voorkomen. Iedereen over de hele wereld kan stemmen op zijn of haar favoriete DJ(-duo). De DJ’s proberen een plek te bemachtigen door budget vrij te maken voor een promotie campagne via de DJ MAG. Dit betreft: advertenties in de tijdschriften van DJ MAG, maar ook bannering op hun eigen website en take-overs op smarthphones en tablets. Wederom was het aan mij de taak om een unieke campagne neer te zetten. Dit jaar moest de boodschap ‘Music Is Our Religion’ zijn. Dit combineerde ik met de visuele gedachte: ‘And the universe is our dancefloor’.

Date

9 juni 2018

Category

Design