MWUA | AXE: Rise Up
axe,rise,up,guerillia,advertising
22089
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22089,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
 

AXE: Rise Up

Briefing
Bedenk voor een supermarktproduct een concept, waarin je duidelijk de productnaam/gedachte in visualiseert.


Insight

AXE is een merk dat onder meer deodorant verkoopt. Zij staan bekend als verleidingsmiddel dat vrouwen moet aantrekken tot het mannelijk geslacht. Dit noemt men, het ‘AXE effect’. Rise Up was destijds een gloednieuwe geur in de AXE-lijn, waarvoor Lotte Luigjes en ik een guerrilla hebben bedacht.


Concept

Till the sun rise up.


Mechaniek

Een projectie in de vorm van een mal of plaat die gemonteerd wordt op de daken van een willekeurige stad in de (rand)stad. Als link naar de naam ‘Rise Up’ zal daar waar de zon schijnt de naam geprojecteerd worden.

Date

21 januari 2014

Category

Concept